Σχολική Χρονιά 2006-2007

 

Το σχολείο μας συμμετέχει για τρίτη χρονιά  σε πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου.

Η φετινή εργασία έχει τον τίτλο: "Ιστορία των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων. Ένα εικονικό μουσείο". Υποστηρίζεται σε δύο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά.

Γίνεται μια ηλεκτρονική παρουσίαση του Μουσείου της Ιστορίας των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, το οποίο βρίσκεται στην Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Πληροφορίες για τα E-learning Awards 2006 θα βρείτε πατώντας πάνω στο ανάλογο εικονίδιο.

 

 

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός "Ερευνώ και Ανακαλύπτω".

 

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το σχολείο μας είχε την τιμή και τη χαρά να συμμετέχει στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Επιστημών για το Δημοτικό Σχολείο που διοργάνωσαν η Ελληνογερμανική Αγωγή και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών από 26-27 Γενάρη 2007 στην Παλλήνη.

 

Η εργασία μας είχε τίτλο: "Με...κινηματογραφική ματιά" και μπορείτε να την αποθηκεύσετε πατώντας εδώ (1,22 Mb)

 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο πλήρες αφιέρωμα που έχουμε ετοιμάσει στο Μενού "Εκδηλώσεις 2006-2007".

 

Επάνω

 

Σε συνέχεια των δημοφιλών διαγωνισμών Green Week του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου (EUN), το σχολείο μας συμμετείχε σε ένα νέο project με τίτλο Futurenergia, δηλ. το μέλλον της ενέργειας του πλανήτη μας. Οι μαθητές της Στ' τάξης συνδυάζοντας γνώσεις από τα μαθήματα των φυσικών, δημιούργησαν ζωγραφιές και κολλάζ θέλοντας έτσι να στείλουν το μήνυμά τους για σωτηρία του πλανήτη μας.

 

Ομαδικό κολλάζ Άγγελος Θεοδώρα Θεόφιλος

Το σχέδιο “Η Ενέργεια είναι το Μέλλον μας” σκοπεύει να ενδυναμώσει και να υποστηρίξει την εκπαίδευση για την Ενέργεια μέσω του προγράμματος σπουδών στα σχολεία. Βοηθάει τους εκπαιδευτικούς να βελτιώσουν την αντίληψη των μαθητών τους για την εξοικονόμηση ενέργειας, την έννοια της κατανάλωσης ενέργειας και τη σπουδαιότητα της ανανεώσιμης ενέργειας. Το σχέδιο επίσης στοχεύει να εμπνεύσει τους μαθητές για την επιρροή της συμπεριφοράς του κοντινού περίγυρού τους, όπως οι οικογένειες και οι τοπικές κοινότητες.

Δείτε περισσότερα εδώ. Επίσης στο κομμάτι του διαγωνισμού θα μπορέσετε να δείτε με λεπτομέρειες τη συμμετοχή μας αν στο τελευταίο κουτάκι πληκτρολογήσετε τον αριθμό 2508 και κατόπιν το κουμπάκι filter. Τελικά το κολλάζ βρέθηκε στα 100 καλύτερα, ανάμεσα σε 2.432 συμμετοχές από όλες τις χώρες της Ευρώπης. Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας.

 

Επάνω

 

Η Άνοιξη της Ευρώπης είναι μία ετήσια πρωτοβουλία που βασίζεται στην ενεργό συμμετοχή των πολιτών και στοχεύει να ενθαρρύνει τους νέους να συζητήσουν, να στοχαστούν, να μάθουν και να κάνουν τις φωνές τους να ακουστούν σχετικά με Ευρωπαϊκά θέματα.

Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την 50η επέτειο της Συνθήκης της Ρώμης. Γι’αυτό, το θέμα που επιλέχθηκε για την Άνοιξη της Ευρώπης 2007 είναι Όλοι μαζί από το 1957: τα Σχολεία γιορτάζουν την Ευρώπη” .
Αυτή η επέτειος είναι μία ευκαιρία για να μεταδοθούν τα μέχρι τώρα επιτεύγματα της ΕΕ και για να ενταθεί η συζήτηση για το μέλλον της Ευρώπης, ένα μέλλον που ταιριάζει στις ανάγκες και τις προσδοκίες των νέων γενεών.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, οι μαθητές της Στ' τάξης δημιούργησαν ένα επετειακό γραμματόσημο για την Ευρώπη. Επίσης συνδύασαν τα μαθήματα της Ιστορίας και της Γεωγραφίας και έμαθαν περισσότερες λεπτομέρειες για την Ιστορία της Ε.Ε. Με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών συγκέντρωσαν υλικό και το παρουσίασαν στους υπόλοιπους συμμαθητές τους.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Δημήτρης Ιουλία Δημήτρης Θανάσης
Θεοδώρα Θεόφιλος Μαθαίνοντας για την Ε.Ε. Και...λίγη εξάσκηση με τις σημαίες και τα νομίσματα.

 

Επάνω

 

Μαθαίνοντας για την Ενέργεια.

Στις 7 Ιουνίου το σχολείο μας είχε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσει το φίλο και συνάδελφο Ηλία Καλογήρου, καθηγητή Φυσικών στη Β/θμια  και υπεύθυνο του Ε.Κ.Φ.Ε. (Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών) Πύργου.

Η χαρά των μαθητών ήταν απερίγραπτη, γιατί παίζοντας και δοκιμάζοντας έμαθαν πολλά για την ενέργεια, αυτόν τον περίεργο ταξιδιώτη που έχει πολλά πρόσωπα και πολλά διαβατήρια, όπως σχολίασε ο κ. Ηλίας. Επίσης επέκτειναν τις γνώσεις που απέκτησαν ολόκληρη τη χρονιά γύρω από τις Φυσικές Επιστήμες, το Ερευνώ και Ανακαλύπτω.

Ο κ. Ηλίας έκρυβε και μια έκπληξη για το τέλος. Μια ατμομηχανή, η οποία δούλευε τέλεια!!!

 

Μετατροπή της φωτεινής σε κινητική ενέργεια Οι μαθητές παρατηρούν και προτείνουν Η περίφημη ατμομηχανή

 

Επάνω